- Uued naastrehvid vajavad ”sisse sõitmist” – naastude korralikuks fikseerumiseks vältige esimesel 300-500 kilomeetril järske kiirendusi ja pidurdusi.
- Esimese saja kilomeetri läbimise järel peale rehvivahetust pingutage üle rattamutrid.
- Kontrollige regulaarselt rehvirõhku, soovitatava rehvirõhu leiate autokäsiraamatust. Rõhku kontrollitakse ”külmal” rehvil.
- Vähemkulunud mustriga rehvid paigutage alati tahateljele. Rehvi ebanormaalne kulumine viitab vigadele auto veermikus.
Rehvide ümbertõstmine
Auto rehvide ümbertõstmine võimaldab vähendada liiga kiiret (või ebaühtlast) turvisemustri kulumist, mis võib põhjustada:
- Ülemäärast vibratsiooni (vibamist)
- Rehvimüra
- Sõidumugavuse vähenemist
- Rehvide lühemat eluiga
Märkus. Soovitame rehvid kohe ümber tõsta, kui märkate mõnda loetletud nähtudest (eriti esirehvide juures).